همایش اقتدار ملت ایران در سی و چهارمین فجر پیروزی


همایش اقتدار ملت ایران در سی و چهارمین فجر پیروزی

راهپیمایی ملت ایران همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب ‌اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.

راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب ‌اسلامی صبح امروز در تهران و همزمان در بیش از 930 شهر و 4000 روستای سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این راهپیمایی در تهران همراه با خروش یکپارچه‌ ملّت بزرگ ایران اسلامی و غریو فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از مسیرهای دهگانه به سمت میدان بزرگ آزادی، میعادگاه انقلابیون، آغاز شده است.‌

ملت بزرگ ایران امروز (یکشنبه) با حضور حماسی در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، بار دیگر با اعلام خشم و نفرت از دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت خود را در دفاع از بنیان‌ها و آرمان های نظام شکوهمند جمهوری اسلامی در برابر چشم جهانیان به نمایش می گذارند.

بیش از 220 خبرنگار خارجی و 3600 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی در تهران و دیگر استان های کشور حماسه حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن به تصویر می کشند. نوای گلبانگ تکبیر ملت ایران اسلامی هم، در شب پیروزی انقلاب اسلامی، در کران تا کران آسمان کشور، طنین‌انداز شد. همچنین شامگاه 21 بهمن‌،331 شهر و شهرستان و همزمان در 17 منطقه از میدان های اصلی و مکان‌های عمومی شهر تهران، نور باران شد.
irinn

Commenti