بسيجي ها اگر مجوز جنگ در سوريه بگيرند، مسئله را در قدس و تل آويو حل مي كنند


 سردار نقدي در جمع خبرنگاران :
 بسيجي ها اگر مجوز جنگ در سوريه بگيرند، مسئله را در قدس و تل آويو حل مي كنند
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين با رد اخباري مبني بر حضور نيروهاي سپاهي و بسيجي در سوريه، گفت: اگر چنين اجازه اي به بسيجي ها داده شود، مسئله در قدس حل مي شود تا ريشه فتنه در تل آويو خشكانده شود.




به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج به نقل از مشرق، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در حاشيه دومين مجمع عالي پيشكسوتان جهاد و شهادت بسيج در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاري رزمايش 20 هزار نفري "الي بيت المقدس" اظهار كرد: اين رزمايش روز گذشته در خوزستان پايان يافت و تمامي اهداف ترسيم شده براي آن تحقق پيدا كرد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به در راه بودن انتخابات سال 92، آيا اجازه تكرار حادثه اي مثل فتنه 88 را خواهيد داد، افزود: امنيت كشور ما را مردم تامين مي كنند و به هيچ عنوان عمده اتكاء كشور بر نيروهاي سازمان يافته نيست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفان تصريح كرد: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا كنون مردم با هوشياري امنيت كشور را در حادثه هاي گوناگون تامين كرده اند، البته در حال حاضر صحبت از انتخابات زود است اما مردم ما همواره درباره بحث تامين امنيت در كشور پيشرو بوده و هستند.

سردار نقدي درباره اخبار برخي رسانه ها كه عنوان مي كنند، نيروهاي سپاهي و بسيجي به عنوان حاميان دولت سوريه در اين كشور مي جنگند، گفت: طبيعتا اين موضوع صحت ندارد اما چنين اجازه اي به بسيجي ها داده شود جنگ در سوريه خاتمه پيدا نمي كند و قطعا مسئله در قدس حل مي شود تا اصل فتنه در تل آويو خاموش شود.

وي درباره برگزاري مانور دريايي ارتش و تكيه بر جنگ الكترونيك با استفاده از بكارگيري تجهيزات الكترونيكي در اين رزمايش، تصريح كرد: وظيفه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران اين است كه همواره بزرگترين ابرقدرت را تهديد فرض كرده اند و اين موضوع كمك مي كند به پيشرفت. پيشرفت اعجاز انگيز كنوني در نيروهاي مسلح كشور به دليل اين است كه قدرت هاي بزرگ به عنوان تهديد و دشمن جمهوري اسلامي فرض شده اند.

وي ادامه داد: در دريا پيشرفت هاي خوبي در رادارها تجهيزات الكترونيكي زير آب و ... داشته ايم كه اكثر اين تجهيزات طراحي و ساختش در جمهوري اسلامي ايران صورت گرفته است، نه كسي شبيه آن را دارد و نه از آن خبر دارند، اين رزمايش ها هم در جهت آزمايش همين سلاح هاست.

رئيس سازمان بسيج مستضعفان در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه قرار گرفتن كشور در رتبه اول علمي منطقه چه ارتباطي با رابطه توليد علم و پيشرفت هاي نظامي دارد، گفت: هر جايي كه پيشرفتي حاصل شده است جمهوري اسلامي ايران پيشتر در آن زمينه تحت فشار قرار گرفته بود، در موضوع تسليحات و تجهيزات نظامي جمهوري اسلامي از ابتداي انقلاب تحت فشار و تحريم بوده است طبيعي است كه در اين حوزه ها پيشرفت حاصل شود.

سردار نقدي خاطر نشان كرد: در مسئله هسته اي، در علم بيولوژيك و سلول هاي بنيادين و دارو بيشترين تحريم ها عليه كشور اعمال شد اما هم اكنون شاهديم كه جمهوري اسلامي ايران با تكيه بر توان متخصصان و دانشمندان خود بيشترين پيشرفت ها را در همين حوزه ها كسب كرده است.

http://basij.ir/main/index.php?Page=definition&UID=4343210

Commenti